ترجمه اهنگ butterfly از گروه fx

عاشقان همیشگی کره

English

Let’s speak in our own language
One by one, I wanna put the puzzle together
When the road starts to split
I’ll be a butterfly circling you with my wings spread

Feeling like everything’s the first time like a child
I wanna hide it, I wanna hide it

I’ll spread my wings and fly around your embrace
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly
Love blooms from inside of you
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly

I wanna explore the tunnel entangled in logic
Because your focus has lightened up the darkness
I will hold your hand inside the lodged brain
I’ll spread my butterfly wings on top of the melody

Like the trembling times of the beginning
Light is spread in your space

I’ll spread my wings and fly around your embrace
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly
Love blooms from inside of you
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly

The amazing you, who shocks me at the blink of an eye
The mysterious you, who is so beautiful

I’ll spread my wings and fly around your embrace
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly
I wanna land on you and smell your scent
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly

La La La La La La La La La La La La
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly
La La La La La La La La La La La La
Hey Yey Yeah Hey Yey Yeah white butterfly

ترجمه فارسی

بیایید به زبان خود ما صحبت می کنند

یکی یکی،من میخوام تیکه های پازل را کنار هم قرار بدم

هنگامی که در جاده شروع به نقسیم شدن کردیم

یک پروانه گردان با بالهای من است

احساس مثل هر چیز اولین بار مانند یک کودک است

من میخوام ان را پنهان کنم،میخوام ان را پنهان کنم

بال من را گسترش و پرواز در اطراف،من در اغوشت میگیری

پروانه سفید

شکوفه های عشق از درون تو است

پروانه سفید

من میخوام تونلی را که در ان گرفتار شده ام را کشف کنم

چون تو تمرکز میکنی که تاریکی را روشن کنی

من تورا تسلیم میخواهم درون مغزم

بال پروانه من در بالا پخش میشود مثل ملودی

از اغاز مانند زمان ها لرزان میشود

بال من را گسترش و پرواز در اطراف،من در اغوشت میگیری

پروانه سفید

شکوفه های عشق از درون تو است

زدن چشمهای شگفت انگیز تو،به من شوک داد

رازو رمز تو بسیار زیبا است

بال من را گسترش و پرواز در اطراف،من در اغوشت میگیری

پروانه سفید

من میخوام زمین را پر از بوی عطر تو و بوی عطر خودم کنم

پروانه سفید(2)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ چهار شنبه 8 تير 1394برچسب:, ساعت 2:3 توسط naznazi